Nie piszesz systematycznie? Piszesz z przymusu.

Czy tylko mnie denerwuje kiedy wszyscy mówią nam "Bądź sobą!", a potem nas ocenia? np."Bądź sobą, ale pamiętaj o tym, żeby być systematycznym, nie pozwalaj sobie na lenistwo i bądź odważny". A jeśli ktoś woli chaos, jest leniwy i nieśmiały? To znaczy, że jest gorszy? OCZYWIŚCIE, ŻE NIE!!! Tak samo wszyscy powtarzają "Nie piszesz systematycznie? Piszesz z przymusu."

Ostatnio czytam książkę "Wielka Magia" Elizabeth Gilbert - wielki bestseller więc pewnie to znacie. Autorka wciąż uczy nas aby tworzyć dla siebie, a nie dla zarobku. Zdecydowanie zgadzam się z takim stwierdzeniem. Skoro piszę i robię to dla siebie nie chcę zwariować. Wtedy moje myśli zmienią się na "Dzisiaj trochę, krótki post i taki bez sensu, ale chciałam wam coś zostawić niż skupić się na poście i być zachwycona". Trochę to przekoloryzowałam, ale chcę wam dobre pokazać co mam na myśli.

Czemu mam pisać jeśli nie wiem co? Albo jeśli po prostu nie mam ochoty. Wiadomo... mam jakiś cel, którego się trzymam i do którego dążę. Staram się jak mogę, ale jeśli nie czuję się w nastroju do pisania lub akurat mam ochotę na inne zajęcie to nie zmuszam się. Nie chcę stać się niewolnikiem.

Może nie wszyscy się ze mną zgodzą, ale takie jest moje zdanie. A dla umilenia tego posta mam kilka zdjęć. Aniu dziękuję!

Komentarze

  1. Lepiej pisać raz na jakiś czas, ale porządnie. Ładne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam :*
    zone-of-smile.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jesteś ładna ;-) Systematyka jest ważna, ale nie najważniejsza ;-) mam bloga 4 lata, raz znikam raz jestem ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty