Starzeję się więc zmieniam się

Zawsze na Youtube unikałam filmów makijażowych. Nie widziałam nic ciekawego w oglądaniu tych filmów. Nawet jeśli lubiłam raz na jakiś czas pomalować rzęsy tuszem nie czułam zapału do makijażu. Nagle wszystko się zmieniło...

Jak wiecie, mój makijaż nie jest bardzo rozbudowany bo i po co? Mam tylko 15 lat... w sumie jeszcze przez miesiąc 14. Dlatego opieram się na korektorze, tuszu do rzęs, kredce do brwi i czymś do ust + ostatnio zaczęłam używać niezbyt mocnych cieni. Nie używam podkładu, ani nawet kremu bb bo po prostu nie mam takiej potrzeby. Mam to szczęście, że moja cera jest właściwie czysta. Największym problemem są worki pod oczami, ale pracuje nad nimi.

Przejdźmy jednak do tematu. Może jeszcze nie wiecie o co mi chodzi, jednak łatwo było się domyśleć, a mianowicie "Starzeję się więc zmieniam się". Oczywiście mówiąc starzeję, nie sądzę, że jestem stara, ale o to, że rosnę. Jakiś czas temu zaczęłam się interesować makijażem. Oglądam dużo filmów typu "Beauty and make-up". Sprawia mi to frajdę! Jeszcze nie dawno nie sądziłam, że mogłabym się do tego przekonać. Choć nadal nie jestem w stanie czytać blogów z makijażem. Nie jest to dla mnie tak ciekawe jak oglądanie filmów. Może to dlatego, że jeszcze nie znalazłam, żadnego dobrego bloga z makijażem.

To samo tyczy się pielęgnacji. Kiedyś nie umiałam przekonać się do kremów, masek, a nawet odżywek do włosów! Denerwowało mnie kiedy mama narzekała, że kremuje twarzy lub nie nakładam odżywki. Teraz nie wyobrażam sobie nie nakremować twarzy co najmniej raz dziennie, szczególnie, że mam ten nieszczęsny przypadek cery naczynkowej.

Co prawda to tylko jeden przykład mojej "zmiany", ale póki co ciężko pokazać mi więcej. Oczywiście jeśli coś jeszcze zauważę, opowiem wam o tym!

 Informacja dodatkowa!
Wiecie jak u mnie ciężko ze zdjęciami. Niestety teraz jest jeszcze gorzej... mój telefon padł i mam jeszcze gorszą jakoś w zastępczym telefonie. Przez najbliższy czas zdjęć nie będzie... tak smutno jest kiedy trzeba o tym powiedzieć. Na szczęście w przyszłym miesiącu planuję zebrać na urodziny i kupić sobie aparat więc powinno już być łatwiej!

Komentarze

Popularne posty