Spędź wolny czas KREATYWNIE!

Może niektórych to zdziwi, ale ostatnio miałam trochę wolnego czasu (osoby z poza mojej szkoły nie zrozumieją). Zdarzały się chwile, że nie miałam pomysłu co robić. Wiadomo, że jest mnóstwo rzeczy, które można zrobić, ale nic mi nie odpowiadało, np. nie miałam z kim się spotkać, chciałam odpocząć, ale koniecznie w sposób kreatywny, którego znaleźć nie potrafiłam bo zwykle kreatywość to mało odpoczynku, ale udało się! Dlatego też, ponieważ zbliża się kilka wolnych dni przedstawię wam moje pomysły na kreatywny odpoczynek. Nie potrzeba do nich żadnych specjalnych umiejętności, ani specjalnego sprzętu. Nie oczekujcie, że znajdziecie coś w stylu "zobacz jakiś fajny film" bo nie jest to zbyt kreatywne i nie robi się właściwie nic.


POĆWICZ GRACJĘ
Nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego jak wiele zabawy i śmiechu można mieć ćwicząc grację. Załóż książkę na głowę i ćwicz! Po jakimś czasie dodawaj książki o tym samym rozmiarze.
(Mała podpowiedź: Zauważyłam, że wiele osób kładzie książkę na czubku głowy i martwią się, że im nie wychodzi. Otóż dany przedmiot kładziemy na przodzie głowy - tam jest taka w miarę płaska część - po to aby unieść głowę na odpowiednią wysokość.)


PRZEGLĄDNIJ ASORTYMENT SKLEPÓW
Lubię od czasu do czasu wejść na sklepy on-line moich ulubionych marek i zobaczyć co i w jakich cenach proponują. Może znajdzie się jakaś fajna okazja na oszczędzanie.

ZRÓB ZDJĘCIA
Nie ważne czy będą to artystyczne pokazy zachodzącego słońca czy też zwykłe selfie. Ważne aby spędzić jakoś kreatywnie czas. Kto wie? Może właśnie to będzie super okazja na nauczenie się czegoś nowego.

UŁÓŻ PLAYLISTĘ
Może znudziła Ci się muzyka, której ostatnio słuchasz, a może po prostu warto znaleźć coś nowego. Skorzystaj np. z spotify i szukaj, szukaj i jeszcze raz szukaj... opłaci się!


PO PROSTU ODPOCZNIJ
Wiecie, że nie jestem fanką czytania. Wiecie, że czytam mało i żeby przeczytać całą książkę naprawdę musi mnie ona zaciekawić. Ostatnio znalazłam sposób na to, aby miło spędzić czas z książką lub magazynem. Robię sobie herbatę, zapalam świeczkę zapachową (dokładniej waniliową - jej słodki zapach mnie uspokaja), włączam relaksującą muzykę ( w moim przypadku idealny jest jazz), siadam na krześle, opieram nogi na łóżku i czytam książkę lub magazyn. Oczywiście można również czytać blogi, ale ja raczej wolę dać mim oczom odpocząć. Dlaczego po prostu nie położę się na łóżku? Bo czytanie leżąc w łóżku mnie usypia, a ja tego nie chcę.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty