Kim jestem?

Wiecie zapewne, że nie jestem usatysfakcjonowana z postów w trochę nie moim stylu. Oznacza to tyle, że jeśli post nie jest np. przemyśleniem, albo poradą lub czymś w tym stylu, jeśli post nie jest "mną" lub jest po prostu czymś nieoryginalnym to jest nie w porządku. Zdziwię was pewnie dzisiejszym postem bo będzie właśnie z tych n"nieodpowiednich". Dowiecie się o mnie wiele i faktycznie będę to ja (jeśli w ogóle rozumiecie o co mi chodzi), ale nie będzie to nic oryginalnego. Dosyć gadania! Oto 25 faktów o mnie (w sumie 26 bo jednego dowiedzieliście się z tego co pisze powyżej)

1. Mam obsesję na punkcie organizacji czasu (i nie tylko).
2. Nienawidzę długopisów z niebieskim wkładem. Zawsze piszę czarnym bo w innym przypadku mam wrażenie bałaganu w notatkach, a z czarnym kolorem nie mam tego problemu. Wszyscy moi znajomi już to wiedzą i kiedy chcę pożyczyć to wiedzą, że mają mi dać z czarnym wkładem albo w ogóle.
3. Jestem ruda i lubię to, choć chciałabym mieć trochę inny odcień tak żeby był jeszcze bardziej rudy.
4. W każdym dniu tygodnia mam różnorakie zajęcia fizyczne.
5. Nie lubię gorzkiej czekolady.
6. Nigdy nic sobie nie złamałam, z najgorszy mój wypadek to skręcona kostka miesiąc przed egzaminami wstępnymi z rytmiki.
7. Marzę o wyjeździe do USA lub GB.
8. Chce zostać w przyszłości aktorką musicalową.
9. Często nie chcę odpoczywać. Zdarza się, że odpoczywając myślę tylko o tym o co mogę zrobić (nawet mam na myśli zadania domowe).
10. Zawsze kiedy staram się coś wymyślić nie mam pomysłu, a całe ich mnóstwo przychodzi mi w najmniej odpowiednim momencie.
11. Do kawy zawsze dodaję DUŻO mleka, do tego stopnia, że niektórzy mówią, że piję mleko z kawą.
12. Moje ulubione ciastka to grandino z Lidla (i przez to ubolewam, że staram się je ograniczyć i zakazuje sobie jeść ciastka).
13. Mam insektofobię.
14. Mam małą obsesję na punkcie lisów (głównie ich wyglądu). W szafce szkolnej zbieram kolekcje ich rysunków.
15. Jestem osobą aktywną i ambitną. Często angażuję się w szkole i nie tylko.
16. Jestem "miastowa". Tu się urodziłam i wychowałam. W przyszłości chciałabym mieszkać blisko centrum miasta. Nie przepadam za wsiami.
17. Uwielbiam robić zdjęcia i chciałabym udoskonalić moje umiejętności fotograficzne i zapisać się na kurs, ale nie mam odpowiedniego sprzetu.
18. Żadko płaczę. Czasem chciałabym płakać na filmie, ale nie umiem uronić łzy. Kiedy już się rozpłaczę trwa to dość długo i nie umiem się opanować.
19. Mam 160 cm wzrostu i nie chce przekroczyć 165. Lubię być niska. Ważę 44 kg.
20. Nienawidzę pomidorów, ale kocha zupę pomidorową i ketchup.
21. W szkole mówią na mnie Biszkopcik, mimo że jestem szczupła (długa historia)
22. Zwykle nie słodzę herbaty ani kawy.
23. Uwielbiam język angielski i jeśli miałabym zrezygnować z muzyki w przyszłości, zajęłabym się właśnie nim.
24. Z natury jestem optymistką.
25. Mam straszny problem z wymyśleniem chociaż 15 faktów o mnie.

Komentarze

  1. A myślałam, że tylko ja piję mleko z kawą :p
    Super zdjęcia! Twoje?

    Zapraszam ♥
    http://tajemnicze--drzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty