Udany poranek

Czy wy też lubicie miły poranek zjadając pyszne śniadanko i s.pędzając miło czas nawet samemu? Ja wręcz bardzo. Jestem rannym ptaszkiem i właśnie dlatego poranek to po pierwsze najlepszy dla mnie moment dnia a po drugie najważniejszy. Zależy mi, żeby był taki jak zechcę lub zaplanuję bo dzięki temu mam dobry humor na cały dzień. Dzisiaj powiem wam jak wygląda mój udany poranek (podczas szkoły jak również wolnego) oraz dam kilka porad, które mnie pomagają.




Zacznijmy od szkoły. Bo tym właśnie zaczynamy tydzień.

Wstaję rano (około godziny 5.30-6.00). Jeśli pamiętacie moją poradę z jednego z ostatnich postów to wiecie, że nie mam problemu ze wstawaniem. Dla tych, którzy nie czytali wspomnę, że zawsze nastawiam budzik pięć minut przed wstaniem i włączam drzemkę, podczas której nie śpię tylko budzę się. Idę się umyć. Poranna toaleta zajmuje mi około 10 minut. Następnie prasuję sobie ciuchy i ubieram się. Zwykle śniadanie mam z głowy bo mama szykuje wszystkim więc mogę zająć się innymi sprawami jakimi jest np uczesanie się. To zajmuje mi chyba najwięcej czasu. Jeśli mi czasu brakuje lub moje włosy nie są świeże na 100% lub się elektryzują związuje je w kucyk. Wtedy zajmuje mi to chwile. Zawsze rano przed zjedzeniem śniadania sprzątam pokój. Lubię zjeść śniadanie w czystym otoczeniu. Po uczesaniu się jeśli mam ochotę maluje rzęsy (na tym zwykle opiera się mój makijaż chyba, że zechcę "zaszaleć). Jem szybko śniadanko i wychodzę na autobus/samochód.
Teraz czas na wolne dni.
Tak jak mówiłam jestem rannym ptaszkiem. Wolę wstać podczas dni wolnych nawet o 7 i położyć się wcześniej spać. Przez ferie najpóźniej zdarzyło mi się wstać o dziewiątej. W każdym bądź razie wygląda to tak. Wstaję rano. Sprzątam pokój (jeśli nie zrobiłam tego w poprzedni dzień wieczorem). Myję się, w międzyczasie robię śniadanie, a następnie ubieram się. Do śniadania zawsze mam kawę lub herbatę, która umila mi czas. Zjadając śniadanie oglądam filmiki na Youtube. I na tym się kończy moja "poranna rutyna".
 Moje porady:
1. Nawet jeśli musisz wstać wcześnie nie wstawaj np. 30 minut przed wyjściem jeśli zbierasz się również w tyle. Wstań wcześniej tak aby się nie spieszyć. Po pierwsze nie będziesz się spieszyć, a po drugie rozbudzisz się przed wyjściem.
2. Zjedz rano śniadanie. Wielu z moich znajomych nie je śniadania przed wyjściem z braku czasu. Pamiętajcie, że nie jest to zdrowe.
3. Sprzątnij pokój rano lub w poprzedni dzień wieczorem. Miło się wraca ze szkoły z myślą, że nie trzeba sprzątać.
P.s. Ostatnio byłam w dwóch palmiarniach. W Gliwicach i Wałbrzychu. Stąd też dzisiejsze zdjęcia.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty