Urodzinki!

Witajcie! Dzisiaj krótko i na temat. Nie mam dla was przygotowanego specjalnego posta na dziś, ale mam informację. Dzisiaj mija dokładnie dwa lata od napisania pierwszego posta!!!! Urodzinki bloga! Może zastanawia was co zyskałam dzięki blogowaniu?

Na pewno doświadczenie w pisaniu, większą wiedzę o języku polskim. Nauczyłam się również trochę z fotografii i obróbki zdjęć, a co za tym idzie? Nowych programów. Nie wielu zyskałam obserwatorów bo po dwóch latach jest was dziesięć, ale nie poddałam się. Nauczyłam się... a przynajmniej podbudowałam swoją cierpliwość. Wiele osób poddaje się kiedy nie zyskują obserwatorów, jednak to jest dowód na to, że piszę z pasji, a nie dla sławy. Nauczyłam się organizować czas mimo, że nadal mi brakowało czasu na pisanie.
Dzisiaj spędzam dzień w szkole. No cóż czasem trzeba odrabiać, ale opłacało się dla dłuższego wolnego. A na co poświęciłam to wolne? Na prezent! Nowy design! Już wygląda wiosennie mimo, że jeszcze zima, ale wiem, że lada chwila przyjdzie wiosna. Kolory bloga zmieniły się na morskie (html: 32bea6), a czcionka na comfortaa i dodatkowo wreszcie macie linki do moich mediów!

UWAGA! Jak będzie 100 obserwatorów będzie konkurs!

Komentarze

  1. Bardzo ładnie z twojej strony że nie patrzysz na to ile osób cię obserwuje ,tylko z pasji piszesz i gratulacje dla ciebie . za wytrwanie tych 2lat i życzę ci byś dłużej na nim pozostała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że cały czas starasz się rozwijać swojego bloga i nie rezygnujesz z tego.
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga. Życzę dużo sukcesów oraz realizowania swoich planów i założeń. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam w wolnej chwili do odwiedzenia mojego bloga http://todaysincarnation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wytrwałości! z czasem obserwatorzy znajdą się sami :)


    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty