DDOB TAG!!!

Po kilku miesiącach przerwy wracam z nową ilością energii, pomysłów i... dalszym brakiem wolnego czasu, który staram się jakoś poświęcić na pisanie. Zanim jeszcze przejdę do dzisiejszego tematu mam dla was ważną informację. Niektóre posty mogą pojawić się bez zdjęć. Bo właśnie z tym mam największy problem. Nie mam profesjonalnego sprzętu więc muszę kombinować i prosić wszystkich wokół żeby mi zrobili zdjęcia. Stąd też ta przerwa. Jeśli jesteście ciekawi tego jak gospodaruję mój czas to piszcie.
Nie chcę poświęcać wiele czasu na wytłumaczenia. Dzisiaj mam dla was DDOB TAG! Myślę, że nie muszę tłumaczyć wam czym jest DDOB, a jeśli jeszcze nie wiecie to zapraszam tutaj. A więc do rzeczy...


1. Czym jest dla Ciebie piękno?
To pewien sposób bycia. Każdy ma swoje wewnętrzne i zewnętrzne piękno.

2. Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłbyś/wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?
3. Jaki jest twój sposób na udany poranek?
Jeśli trzeba wstać wcześnie... nie włączać cały czas drzemki, wstać zaraz przy pierwszym dzwonku budzika, wyciągąć się. Napić kawy lub herbaty. Wstać na tyle wcześnie żeby się nie spieszyć. Zjeść porządne śniadanie, umyć się i ubrać w zadowalające ciuszki. To chyba wystarczy... a jeśli nie, można również przeczytać post z ulubionego bloga

4. Robisz makijaż codziennie?
Mam jeszcze dosyć młodą cerę więc nie. Robię makijaż kiedy mam na to ochotę.

5. Jaka jest twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Wielu jeszcze nie sprawdziłam, ale myślę, że Maybelline

6. Z czego składa się Twoja kosmetyczka?
Nie jest w niej dużo w porównaniu z wieloma moimi znajomymi
Cienie do powiek firmy lovely, Szminka (a raczej jej resztki) Deborah - rossetto atomic red 09, kredka do brwi Manhattan, Tusz do rzęs Maybelline volum' express turbo boost, tusz do rzęs Maybelline the rocket volum' express (tak, mam dwie mascary ponieważ jedna już się kończy), kredka do ust wibo - nude  lips, pomadka lovely color wear, pomadka maybelline baby lips


7. Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?
Moje ulubione blogi (klik,klik) oraz na pinterest

8. Jakie trzy rzeczy chciałbyś/chciałabyś zmienić na świecie?
Po pierwsze chciałabym aby nie było hejtu tylko konstruktywna krytyka
Po drugie chciałabym żeby ludzie nie byli tak bardzo zapatrzeni w siebie i nie walczyli tak o wygraną. Chodzi o to że mnóstwo osób dąży do tego żeby być najlepszym. Może to dobre ale z umiarem. Ludzie niszczą pracę innych aby być lepszym... i takich ludzi bym zmieniła.
Po trzecie zmniejszyłabym dostępność alkoholu. Dobijają mnie ludzie, którzy nie potrafią żyć bez niego!

9. Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałbyś/chciałabyś w sobie zmienić?
Lubię to, że mam dystans do siebie samej i lubię siebie. Nie narzekam na swój wygląd ani byt. Chciałabym być bardziej systematyczna i oddana blogu.

10. Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć się dobrze w własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?
Nie wiem jaki jest najlepszy sposób, ale wiem jaki jest mój sposób. Po pierwsze nie przejmować się hejtami jeśli takie słyszycie. Ja... jak wiecie mam rude włosy co w dzisiejszych czasach jest wyśmiewane. Kiedyś się tym przejmowałam, ale zawsze kochałam swój kolor włosów i stwierdziłam, że czas zacząć to ignorować. Tak też zrobiłam i jest mi coraz lepiej. Trzeba siebie zaakceptować. Jeśli nie podobasz się w swoim ciele możesz podobać się w swoich ubraniach. Nie lubisz swoich oczu polub swoją koszulę. Nie lubisz swoich włosów polub kapelusz.

11. Gdybyś miała możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałabyś się użyć, którejś z tej opcji?
Nie. Brzmi to zachęcająco, ale cieszę się tym co mam teraz i nie chce ani wracać do przeszłości ani ruszyć do przyszłości nawet na chwilę. Żyję tym co mam teraz i tym co się dzieje teraz.

12. Jakimi trzema słowami opisałabyś swoje życie?
Optymizm. Ambicja. Kreatywność.

13. Skąd pomysł na założenie bloga?
Z pasji.

14. Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi? 
Ostatnio nie za wiele. Jestem z tego powodu bardzo zawiedziona dlatego zaczęłam interweniować i już powoli mam małą niespodziankę!

15. Co lub kto daje Ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?
Może to dziwne, ale nikt kogo znam. Najbardziej motywują mnie moje ulubione bloggerki i youtuberki

16. Co jest/było twoim największym osiągnięciem w blogowaniu?
Założenie go. Póki co... tak jak mówiłam mam małą niespodziankę

17. Która z ambasadorek DDOB jest twoją ulubioną?
W sumie nie wiem wszystkie są cudowne, ale najbardziej do mojego gustu chyba przypadły zpasjadozycia, youdemere, ssarusska i pooozytywna. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty