Wszystko z czasem się zmienia.

Nowy design!!! Już od dłuższego czasu myślałam o zmianie designu. Nareszcie znalazłam czas, żeby to zrobić. Powiem wam, że jestem z siebie dumna. Pobawiłam się trochę HTML-em. Najbardziej chyba rzuca się w oczy nowe tło. Jeśli chodzi o tekst pod tytułem bloga dowiecie się więcej na początku sierpnia. Oprócz tła zmieniłam również czcionki. Wszystkie są z Google web fonts.
Nagłówki widgetów - courgette.
Reszta - Josefin Sans.
Jeśli mowa o czcionkach w tle są pobrane. 
Creative life - Great Vibes (klik)
Opis - Italianno (klik)
Do tego wyśrodkowałam nagłówki postów i widgetów. 
A jeśli mowa o zdjęciach to usunęłam ramki i cienie wokół nich. 

Dzisiaj tak krótko, ale powiem wam, że już wypracowałam plan na najbliższy czas. Na razie mam gotowy sierpień, ale o tym w najbliższym poście. 
Przez najbliższy tydzień mnie nie będzie w domu. Nie będę miała dostępu do komputera ani do internetu. Dlatego wracam, biorę się do roboty i... najbliższy post będzie 7 sierpnia. 
Mam nadzieję, że podoba wam się ten wygląd. Jeśli macie jakieś pytania propozycje itp. piszcie w komentarzach albo na Facebooku (klik).

Nie wiem, czy zauważyliście, ale ostatnio wybiło 5000 wejść!!! Dziękuję wam bardzo!!!

Komentarze

  1. Śliczny design, mi się jak najbardziej podoba :)

    http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super design , ja nie ograniam jak sie to robi :(
    zapraszam do mnie www.pauladowlasz.blogspot.com
    obserwuje Cie i zapraszam do obserwowania mojego bloga *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny design, uwielbiam proste białe tła na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze zdjęcie ;) http://modowelovebyjuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty