Sposób na: Egzamin

Zawsze przed ważnymi egzaminami z przedmiotów, które mi nie idą zbyt gładko, bardzo się stresuję. Normalne. Chyba każdy tak ma. Chcemy wyjść jak najlepiej i mieć jak najlepsze wyniki.
Dzisiaj pokażę wam mój sposób na stresy przed egzaminem. Może się już domyśleliście, ale jeśli nie to... jest to nowa seria postów. Co jakiś czas będę właśnie takie posty przygotowywać.
Za 5 min wchodzisz na sale. Serce wali Ci jak młotem. Jesteś już cały czerwony, a piłeczka antystresowa nie działa. Zaraz nie wytrzymasz. Czujesz jak się pocisz. Boisz się.
Spokojnie! Jedyne co musisz zrobić to wejść, napisać/zagrać/zatańczyć/itd., wyjść i zdać. Tak o tym pomyśl! Tylko cztery rzeczy do zrobienia. Na co dzień robisz dużo więcej rzeczy. Nie wyolbrzymiaj tak całej tej sprawy!
Możesz przed egzaminem się rozluźnić. Nie zaraz przed, ale...
Jeśli masz egzamin po południu. Zostań w domu. Nie idź na zajęcia. Wyśpij się, ale nie śpij za długo, żeby być rześkim. Wstań i zrób sobie relaksującą, gorącą kąpiel. Zjedz super śniadanko. Wybierz się z koleżanką na kawę tak, żeby się nigdzie nie spieszyć. A jeśli wolisz być sam/a w spokoju. Nie wychodź i napij się kawy/herbaty w domciu. Zrelaksuj się jak tylko możesz!
Pamiętaj, żeby nie uczyć się do ostatniej sekundy przed wejściem do sali. Dzień przed egzaminem odpuść sobie naukę. Spędź czas z najbliższymi. Nie imprezuj! To się może źle skończyć!
Jeśli jednak masz egzamin rano...
Weź relaksującą kąpiel wieczór przed. Połóż się wcześniej spać (tak, żeby mimo tego, że musisz wstać wcześnie) się wyspać. Wstań trochę wcześniej, żeby się nie spieszyć. Wszystko rób na spokojnie. Zjedz śniadanko, wypij kawę/herbatę.
Przede wszystkim nie pozwalaj, żeby cokolwiek lub ktokolwiek Cię stresował.
Jak dla mnie najbardziej stresującym momentem jest czekanie na wyniki. Uwierzcie mi na słowo, że ostatnio najbardziej pomogła mi butelka po wodzie (pozdrawiam tego, który pamięta :* ). Zgniotłam ją... po prostu. Jeśli to wam nie pomaga... poproś znajomych, żeby Cię zajęli. Podkreśl, żeby nie wspominali o egzaminie.
Jeśli moje sposoby wam pomogły piszcie do mnie w komentarzach lub na Facebooku (klik).
Spodenki - sinsay
T-shirt - terranowa
Koszula - sinsay
A jakie wy macie sposoby na stres?

Komentarze

Popularne posty