Akcja kreatywne wakacje

Czy zdarzyły Ci się kiedyś wakacje spędzone przed telewizorem/ komputerem lub książką? Przesiedziane bez żadnych "przygód"? Jeśli tak dzisiaj powiem Ci jak to zmienić. Jeśli nie... może moje pomysły również Ciebie zainspirują.

Moje wakacje zaczęłam od dokładnego spisu rzeczy, które chciałabym zrobić w tym roku. Następnie spisałam dni, w które jestem w domu i te, w które mnie nie ma. W mojej szkole mam pewne obowiązki na lato. M.in. muszę ćwiczyć regularnie na pianinie oraz technikę ruchu. Dlatego też ustawiłam sobie plan ćwiczeń.
Pamiętacie jak rok temu robiłam sobie każdy dzień inny? Tzn. np. dzień taneczny, dzień muzyczny itp.? W tym roku postawiłam na spontaniczność. Wszystkie moje "zachcianki" (wypisane poniżej) mają podaną "datę ważności". Postaram się każdą z nich wykonać. Nie można ich zmarnować... tak jak jedzenia (haha).
A jak wyglądają moje wakacje? W odróżnieniu od roku szkolnego kreatywnie. Na mojej liście "Do zrobienia w wakacje" znajduję się 10 książek do przeczytania, całe mnóstwo utworów do nauczenia się na pianinie a poza tym:
-Wysprzątać porządnie pokój. Od szafek przez regał po pudła. Tym już się zajęłam. Teraz zostało mi tylko utrzymanie tego porządku.
-Ozdobienie pokoju. Mam już na to pewne pomysły więc wyczekujcie postu o tym!
-Zająć się blogiem. Mam tu pewne zaległości więc... czas to zmienić!
-Gotować, piec. Wiecie jak to lubię. Chce wykorzystać te wakacje.
-Iść do kina. Pewnie pójdę nie raz bo tyle ciekawych filmów teraz grają.
-Dzień bez Tv i internetu. Po co siedzieć cały czas przed telewizorem i komputerem? To są wakacje!
-Spróbować sushi. Wierzcie mi lub nie, ale jeszcze nigdy nie jadłam. Chyba najwyższy czas spróbować.
-Interpretacja ruchowa. Mogę przygotować kilka... będę miała coś w zanadrzu jak będzie trzeba na najbliższy rok.
-Namalować obraz. Jeden już namalowałam razem z Martą, ale może jeszcze coś wyjdzie spod mojego pędzla...
-Nagrać filmiki na Youtube. Mam zamiar wam coś przygotować na te wakacje. Czekajcie!
-Przygotować ciekawe stylizacje. Czeka mnie gruntowny przegląd szafy więc mogę również przygotować jakieś ootd dla was.
-Obejżeć wschód słońca. Będąc nad morzem już to zrobiłam. Wstałam o 4:10 i poszłam na wschód. Niestety słońce wschodziło za chmury i wyglądało to bardziej na zachód dla świata równoległego.
-Nauczyć się piosenki po francusku. Już zaczęłam. Jeśli ktoś jest ciekawy niech pisze w komentarzach.
-Szukać skarbów. Ostatnio mój kolega zaproponował mi bardzo ciekawą grę terenową. Szukanie skarbów. Opowiem wam o tym więcej kiedy już zacznę.
-Lekcje angielskiego. Razem z moją koleżanką umówiłam się, że poduczę ją trochę tego języka. Spędzimy na tym 10 godzin łącznie. Już się nie mogę doczekać!
A oprócz tego wszystkiego mam jeszcze setkę znajomych do odwiedzenia.
To już cała moja lista. Choć cały czas rośnie. Nudzić się w te wakacje nie będę!
Mam nadzieję, że wy również! Napiszcie mi w komentarzach wasze plany.
Wybaczcie mi za ten brak systematyczności. Pracuję właśnie nad nowym planem na bloga więc... wszystko wam wkrótce przedstawię.
Kombinezon-E.Leclerc
Buty-CCC

Komentarze

Popularne posty