Rysunki i moja przygoda z blogowaniem

Dzisiaj coś czego dawno nie było luźny post. Ostatnio trochę mi się uzbierało rysunków. Większość nie jest moja, ale chce wam je pokazać!
Zacznę od obrazków od Aurelii (dziękuję bardzo!):
Są to w większości rysunki na szybko, ale i tak bardzo ładne


aww <3


Teraz czas na rysunki od mojej koleżanki . Ona ma naprawdę wielki talent! Jeśli chcecie zobaczyć więcej jej rysunków zapraszam na jej deviantarta (klik) - Oczywiście tobie również dziękuję!





Jestem zdecydowanie zakochana w jej rysunkach!
Ostatnie już rysunki to te moje:
Hahah abstrakcja... sposób na wykorzystanie resztek farb...





Ten wąs...
Okay a teraz druga część posta czyli moja przygoda z blogowaniem. Stwierdziłam, że same rysunki... to będzie nudne także zapraszam do dalszej części posta...
A zaczęło się to tak... pewnie tak bym zaczęła mój życiorys lub coś w tym stylu. Wszystko zaczęło się dzięki Hani (Melody). Przeglądając Facebooka zauważyłam link (udostępniony przez Hanię) do jakiegoś bloga. Wcześniej nie wiedziałam jak to wszystko działa. Nie bardzo czytałam blogi. I tak sobie czytałam i zetknęłam się z propozycją prowadzenia bloga z nią. Zachęciłam się i napisałam do niej. Zgodziła się. Wtedy nie wiedząc co mam pisać, jak mam pisać i o czym mam pisać... zaczęłam. I tak sobie pomyślałam, żeby założyć własnego bloga. Jak może wiecie przez jakiś czas pisałam na obu z nich. Na początku mój blog miał być blogiem kulinarnym, ale stwierdziłam, że to za nudne i że w końcu nie będę miała o czym pisać. Zaczęłam też pisać o innych rzeczach. I tak jest do tej pory... Cóż tu więcej mówić?! Jeśli macie jakieś pytania odnośnie tego to piszcie na dole!

Komentarze

Popularne posty