Cukiernia Lidla?

Dawno mnie nie było... wiem, ale nie chcę znowu się wam rozpisywać na ten temat bo nie o tym ma być dzisiejszy post. Także przejdę natychimast do tematu.
Ostatnio moi rodzice wybrali się na zakupy do lidla. Dzięki temu wzbogaciłam się o ich nową książkę - Cukiernia Lidla stworzoną przez Pawła Małeckiego.

Zdjęcia
Przyznajcie, że wy również kochacie zdjęcia jedzenia. Moje oczy szczególnie cieszą wypieki i słodycze. W tej książce zdjęcia spodobały mi się chyba najbardziej bo w sumie wypełniają połowię książki.
Zaczynamy już z wysokiego poziomu patrząc na zdjęcia z okładki.
Początek i koniec wypełniony jest ślicznym różowo-brązowym wzorem.
A reszta to mnóstwo przepięknych wypieków i słodyczy.
Możecie je zobaczyć w różnych innych częściach tego posta.

Przepisy
Książka dzieli się na różne kategorie.
1. Ciasta
2. Tarty i tartaletki
3.Ciastka i muffiny
4. Torty i ciasta z kremem
5. Wielkanoc
6. Czekolada
7. Lody i Trufle
8. Słodkie dania
9. Owoce
10. Spiżarnia
11. Klasyka
12. Boże Narodzenie
13. Desery regionalne
14. Domowa piekarnia
Widać, że jest tego dużo.

Wskazówki
W całej książce mamy kilka wskazówek
1. Wagi i miary.
Mamy rozpisane ile g/ml mają poszczególne przyrządy i jakiego składnika.

2. O mące
Dzięki tej wskazówce możemy dowiedzieć się jakiej mąki do czego najlepiej użyć.

3. O miodzie
Tutaj dowiadujemy się jak przechowywać miód

Budowa
Jak wygląda przepis?
Na górze mamy tytuł.
Niżej strona dzieli się na dwie kolumny. Po lewej (cieńsza kolumna) możemy znaleźć składniki, ilość porcji, czas jaki nam zajmie zrobienie danego wypieku, poziom trudności oraz ewentualnie wymiary blachy.
Po prawej ( grubsza kolumna) mamy przygotowanie naszego wypieku. Zwykle dzieli się to na różne podtytuły, np. ciasto, syrop.


I to chyba wszystko co mogłam wam na ten temat powiedzieć. Jeśli macie jakieś pytania piszcie na dole lub na Facebooku. Zapraszam również na mojego Youtube'a


Komentarze

Popularne posty