Vlog: Ferie dzień 11

I znowu zaczynam od wytłumaczeń. Czemu ostatnio nie było mnie tak długo?! Vlogi miały być codziennie! Tak wiem, ale trochę się pomieszało. Nie miałam czasu żeby wsadzić te vlogi na czas. Ale teraz mam dla was vlog z 11 Lutego. A teraz czas na kilka informacji. 
Niedługo skończą się ferie więc jak pewnie się spodziewacie skończy się vlogowanie. Mnie też to nie cieszy no ale cóż. Będę czasem dodawać wam jakieś filmiki. 
Jutro będę dla was miała vlog z 12 i 14 Lutego trochę dziwne, ale to dlatego, że chcę nadgonić te ostatnie dni. A w ramach 13 Lutego szykuję dla was kolejny filmik z serii "Mój Loczek".
A teraz koniec mojego głupiego gadania... czas oglądać vlog!

Komentarze

  1. I'm really impressed with your writing skills and also with the layout on your
    blog. Is this a paid theme or did you modify it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it is rare
    to see a nice blog like this one nowadays.

    Also visit my blog; http://www.elektromartinex.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. It's so good to read this nice words. Thanks for that. Intro I made myself.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty