Ten rok będzie lepszy!

Dzisiaj wam proponuję bycie pozytywnym! Ostatnio motywowałam do nauki itp. a dziś mam dla was pozytywniejszy post. Pokażę wam kilka sposobów, które sprawiają uśmiech na twarzy i wewnętrznie uszczęśliwiają nawet jeśli czujecie się źle. Oraz dowiecie się o kilku sposobach aby ten rok sprawić lepszym!

1. Muzyka. Chyba nie muszę wam znowu powtarzać jak ważna jest dla mnie muzyka i że nie ma dla mnie życia bez niej. Jednak to jakiej muzyki słuchamy ma znaczenie. Wiadomo każdy ma swój styl, który lubi albo po prostu piosenki jakie mu się podobają. Ja wam polecam dzisiaj kilka piosenek z "pozytywną nutą". Nawet jeśli tekst nie jest wcale wesoły to dzięki melodi na mojej twarzy pojawia się uśmiech. Chcecie mi pomóc? Jeśli znacie różne tego typu piosenki napiszcie do mnie!
  • Nie wiem czy zuważyliście, ale Meghan Trainor ma mnóstwo takich piosenek. All about that bass, Dear future husband, Lips are moving  jest tego więcej. Posłuchajcie sobie!
  • Tylor Swift również może nam pomóc ja wam zaproponuję dwie piosenki, ale zakładam że jest ich więcej. "Shake it off" i "Blank space".
  • Nie dość, że melodia "maluje" uśmiech na naszej twarzy to jeszcze na dodatek teledysk pobudza nas do działania a skoro mowa o działaniu to działa tak jak melodia tej piosenki. "You're never fully dress without the smile".
(Czy ten uśmiech może być sztuczny?)

2. Słoiczek ze wspomnieniami. Przyznajmy sobie szczerze. Pewnie słyszeliście już o nim jakieś tysiąc razy. Wiem, ale chciałam wam o nim przypomnieć i zmotywować ponownie do zrobienia takiego. Możecie tam wkładać zdjęcia, karteczki z napisami, wszystko co wam się kojarzy z jakimś wspomnieniem, które chcielibyście zamieścić w takowym słoiczku.


3. Płać sobie za osiągnięty cel. Możecie zbierać pieniądze za to lub wynagradzać się w różny sposób. Dzięki temu to ciebie zmotywuje, a na dodatek zobaczysz swoje postępy!

4. Motywacja. Znowu? Przecież miało być o pozytywności! Wiem, ale motywacja też w jakiś sposób nas uszczęśliwia, a po za tym MOTYWACJA to chyba najważniejsza rzecz do działania. Tak jak mówiłam ostatnio warto sobie wyrobić własną motywację. Bez niej ani rusz!


5. Nie chce ci się ruszyć z łóżka i zrobić co kolwiek pożytecznego? Znam to uczucie. Dzisiaj też tak miałam, a musiałam poćwiczyć na rytmikę. Ustawiłam sobie budzik z napisem "It's time for work-out!". Co 3 minuty dzwonił mi budzik. W końcu się zdenerwowałam i poćwiczyłam. To naprawdę działa! Warto sobie dodać jeszcze jakieś zdjęcie, ale niestety w moim telefonie się nie da. P.S. Radzę sobie ustawić piosenkę, której nienawidzicie!

6. Zapamiętajcie sobie ważną zasadę. Chcesz żyć pozytywnie? Inni też muszą! Tak właśnie to wygląda trzeba również zadbać o to żeby inni byli pozytywni! Jak to zrobić?
  • Chodź z uśmiechemna twarzy! Jeśli ktoś na ciebie patrzy a ty to zauważysz nie odwracaj wzroku! Patrz prosto w oczy z szczerym uśmiechem na twarzy!
  • Biegaj, skacz, obracaj się oczywiście z uśmiechem na twarzy!
  • Jeśli ktoś mówi, że jest beznadziejny nie pozwól mu tak mówić powiedz, że trzeba mieć wysokie poczucie własnej wartości, ale żeby nie przesadzć lub coś w tym stylu
7. Odnosząc się do poprzedniego punktu mogę wam powiedzieć, że ważne jest też to z kim się zadajemy. Nie mówię wam teraz, że jeśli wasi przyjaciele nie są pozytywnie nastawieni to nie możecie się z nimi przyjaźnić. Chodzi mi o to żeby ich też "przenieść" na naszą stronę "pozytywnego życia".

8. Ludzie! To jest chyba najlepszy czynnik bycia pozytywnym. W końcu nie tylko my musimy ich tego "uczyć" to oni uczą również nas. Także nie przszkadzaj im w trudnej robocie nauczenia ciebie pozytywności tylko wręcz przeciwnie! Pomóż im!

9. Bądź spontaniczny! Zawsze wam mówię o organizacji i tak znowu wam radze być zorganizowanym, ale chodzi mi o inną spontaniczność. W wolne dni od szkoły nie organizuj co zrobisz może tylko tak bardzo ogólnie, ale działaj spontanicznie!

10. Ostatnią moją radą jest abyście robili to co lubicie. Za żadne skarby nie chcę wam sugerować abyście np. przestali się uczyć matematyki bo jej nie lubicie! Chodzi o wasze hobby! Pielęgnujcie je! Nie odstawiajcie go na ostatnie miejsce. Faktycznie szkoła jest ważna, ale zawsze możecie znaleźć chodź chwilę na czas dla siebie. Wtedy zamiast oglądać głupoty w internecie możecie porobić to co lubicie. No chyba, że właśnie oglądanie głupot w internecie jest waszym hobby.

A wy co robicie żeby być pozytywnym?

Komentarze

  1. Odnoszę wrażenie, że jesteś ze wszech miar niesamowitą osobą.
    Samo czytanie tego wywołało uśmiech na mojej twarzy, pomimo tego, że na codzień jestem konserwatywnym ponurakiem ;)

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty