Postanowienia noworoczne

Czemu by nie postanowić sobie czegoś na nowy rok? Zapewne i tak mi nie wyjdzie wszystko, ale może to mnie jakoś zmotywuje.

1. Moim pierwszym postanowieniem jest to aby spełnić moje postanowienia. Będę wszędzie gdzie tylko mogę rozwieszać moje postanowienia tak abym je cały czas widziała. Będą mnie pewnie trochę męczyć, ale o to właśnie chodzi!
2. Chciałabym być bardziej zorganizowana i nie odpuszczać sobie ważnych spraw. Do tego mi pomoże organizer, w który muszę zainwestować. Może mam już mój plan tygodnia, ale często się on zmienia. Zbyt często. A to wszystko przez to, że często robię wszystko na ostatnią chwilę. Chcę to zmienić!
3. Jak wiele bloggerek chciałabym, aby moje notki częściej się pojawiały na blogu. Niestety to się samo nie zrobi. Może w połowie. Samo się doda, ale nie napisze. Chociaż blog sprawia mi niezwykłą radość!
4. Być bardziej systematyczna. To się odnośi do wszystkiego! Chyba dużo nie trzeba mówić po prostu tak jak w drugim punkcie mówiłam nie chcę sobie zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę.
5. Zacząć z youtubem. Już nie bawem mam zamiar zacząć z youtubem. Na początku będą pewnie tylko vlogi chociaż mam nadzieję, że to się zmieni. Także do zobaczenia za niedługo na youtubie!
6. Dobić 100 obserwatorów. W tym możecie tylko wy mi pomóc. Sama sobie tego nie zrobię. Chociaż youtube może mi w tym pomóc! Trzymajcie kciuki.
7. Mieć na koniec roku szkolnego średnią co najmniej 5.0. Niektórzy sobie pomyślą... proste! U mnie niby też nie jest to trudne ale zwykle mi nie wychodziło więc w tym roku chcę to osiągnąć.
8. Uszczęśliwiać innych. Jest naprawdę wiele sposobów! O jednym przkonacie się wkrótce...
9. W tym roku chcę się pozbyć mojego nałogu. Mam nadzieję, że mi się uda!
10. Częściej gotować. Wiecie, że uwielbiam gotować i piec, ale zwykle nie ma kiedy... ani z czego. Chcę to zmienić. Chociaż raz w miesiącu mam zamiar coś upiec lub ugotować!

A jakie są wasze postanowienia noworoczne?

Komentarze

Popularne posty