Co znalazłam pod choinką? + Roczek

Dzisiaj mam dla was post z prezentami, które dostałam w tym roku na gwiazdkę. Pomyśleć, że rok temu również dodałam taki post! Otóż uwaga! Dokładnie dzisiaj wypada roczek od dodania pierwszego posta na moim blogu!!! Z tej właśni okazji planuję dla was małą niespodziankę... Ale to za jakiś czas.
Przejdźmy więc do prezentów...
Pierwszym prezentem jaki dostałam jest książka. Nie do czytania, ale do tworzenia.

Myślę, że już to znacie, ale jeśli nie to wam wytłumaczę na czym to polega.
Na każdej stronie są polecenia, które są do wykonania. Każdy robi to na swój sposób dzięki czemu dziennik jest taki osobisty. Ten prezent dostałam w szkole.

Następnym prezentem jest mały zestaw. To również dostałam w szkole.Jest tu:
Papier fakturowy ( Do akwareli, gwaszu, akrylu, tuszu, pasteli, kredek, ołówka i węgla).
Grafit w sztyfcie,
Gumka do gumowania,
Ogrzewacz do rąk,
Ogromny piernik!

Ten prezent dostałam od przyjaciółki. Jest to bałwanek złożony z trzech słoiczków. W jednym mini cukierki, w drugim kakao, a w trzecim super przytulne skarpetki! Uwielbiam je. Przpraszam, że do tego nie zrobiłam zdjęcia, ale bałwanek jest już w większości "wykorzystany".

Przejdźmy teraz do prezentów, które dosatałam w domu.
Odpakowałam prezent a tam... Farby akrylowe! Płyta Lindsey Stirling Shatter Me! Słodycze! I... trzy pary przytulnych i ciepłych skarpetek! Teraz mam już pięć par (bo jeszcze jedną parę sobie kupiłam).

A do tego kupiłam sobie przeuroczy kubek. W sumie to dwa. Jest to zestaw dwóch kubków. Razem wyglądają jak bałwanek, a gdy naleje się gorący napój do nich to nosek i guziczki zmieniają kolor.

To już wszystkie prezenty jakie dostałam. Mam nadzieję, że wam się podobało. I wyczekujcie na niespodziankę!

Komentarze

Popularne posty