Kreatywne i aktywne ferie

Często w ferie godzinami siedzimy przed komputerem. Dzisiaj powiem wam jak temu zapobiec. Wiadomo chyba, że kiedy człowiek spędzi dzień aktywnie czuje się lepiej. Nawet jeśli wieczorem czujemy się zmęczeni to i tak jest nam lepiej. Kiedy spędzimy cały dzień przed komputerem, telewizorem jesteśmy tak właściwie bardziej zmęczeni niż po wfie!
Koniec mojego kazania przejdźmy do rzeczy. Oto jak wspaniale spędzić ferie. Starałam się, aby te czynności nie "zjadły" wam za dużo pieniędzy.
1. Zima = śnieg! Jest tyle wspaniałych zabaw w śniegu. Sanki, bałwany, igla, anioły! Oczywiście wiadomo wszystko zawsze jest ciekawsze z dobrym towarzystwem. Łap za telefon i wyciągnij znajomych na wspaniałą zabawę. Nie pozwól im spędzić dnia w domu!
2. Nowy sezon? Zajmij się wystrojem pokoju na zimę! Przygotuję dla was mój zimowy room decor!

3. Nie wiem jak u was, ale u mnie w mieście zawsze na zimę budują lodowiska na otwartym powietrzu za darmo. To świetny pomysł na spędzenie wolnego czasu. Zawsze na lodowisku muzyka towarzyszy jeżdżącym. Nie zapomnijcie o innych i zabierzcie ich ze sobą!
4. Kolejny sposób spędzenia czasu z przyjaciółmi. Masz ogródek lub nie. Co z tego? Wszędzie gdzie jest śnieg można urządzić bitwę na śnieżki!
5. Przyjaciele akurat nie mają czasu? Zajmij się sobą! Domowe spa to idealny sposób na odprężenie się Zrób sobie gorącą kąpiel z bąbelkami, pomaluj paznokcie, a do tego wszystkiego przygotuj coś do picia (moim zdaniem do spa najbardziej pasuje jakiś ciekawy koktajl, ale zimą ciężko znaleźć świeże owoce)
6. Chcesz trochę zarobić? Zapytaj sąsiadów czy potrzebują pomocy... może uda Ci się coś zdobyć. (Idź do babci i zapytaj czy ma 50zł - Aurelia)
7. Idź do sklepu, kup produkty inspiruj się i gotuj! Pyszne przekąski!!! 
8. Zrób jakąś akcję, która może uszczęśliwi innych. Np. Ostatnio idąc na pociąg widziałam dziewczyny z tabliczkami z napisami "Free Hugs". To faktycznie wywołało uśmiech na mojej twarzy. Ja też mam coś w zanadrzu, ale to tajemnica.
9. Wieczory? Polecam leniwe. Gorąca czekolada, przekąski i dobry film. Każdemu się przyda trochę odpoczynku.
10. Masz bloga? Możesz zająć się nim. Nie mam na myśli siedzenia przed komputerem tylko np. Porób zdjęcia, może pozbieraj akiej materiały na posty (np. wywiady ze znajomymi itp.). A jeśli nie masz bloga możesz zrobić zimową sesję zdjęciową.
To już wszystko. Przepraszam, że mnie tak długo nie ma. Powoli próbuję to odpracować. A w ferie myślę, że uda mi się nagrać kilka vlogów i nie tylko. Jednak też chcę te ferie spędzić aktywnie więc proszę was o wyrozumiałość. Udało mi się wreszcie do was napisać, ale jeszcze troszkę poczekacie na moją systematyczność. Póki co cieszcie się nowym postem, bawcie się dobrze, a ja lecę szykować coś nowego!

Komentarze

Popularne posty