Wycieczka integracyjna

W czwartek wraz z moją nową klasą byłam na wycieczce integracyjnej. Pojechaliśmy na Ranczo do Nowej Wsi Tworowskiej. Krótko mówiąc było super, ale opowiem wam trochę o niej.
Zebraliśmy się rano i poszliśmy do autokaru. Już podczas jazdy się świetnie bawiliśmy. Słuchaliśmy disco polo i inne piosenki xD Gdy już zajechaliśmy na miejsce zjedliśmy śniadanie grzejąc się przy ognisku .
Potem graliśmy w piłkę nożną, strzelaliśmy z łuku i chodziliśmy po taśmie. Świetna zabawa!
A ja przy okazji porobiłam trochę zdjęć.


Potem szukaliśmy skarbów (Agnieszka jeśli to czytasz to Cię pozdrawiam ;* ). Nasze skarby to były kartki z kodem, który musieliśmy wpisać na kartę startową. Najpierw razem z "przewodnikiem" poszliśmy do lasu. W międzyczasie uczyliśmy się korzystać z mapy i kompasu, dzięki których mogliśmy później sami wrócić do naszej "bazy startowej".  Za prawidłowe odnalezienie wszystkich kartek można było wygrać pizzę prosto z pieca. 


Jak już wszyscy wrócili na miejsce smażyliśmy kiełbaski przy ognisku, które później zjedliśmy. 
Stwierdziłam, że mam super klasę, a dzięki tej wycieczce znowu to sobie uświadomiłam, a na dodatek poznaliśmy się jeszcze lepiej i świetnie się bawiliśmy. 

Komentarze

Popularne posty