Sposób na nudę

Hejooo! ;-)
Dzisiaj opowiem wam o moim sposobie na nudę. Zapewne macie w wakacje takie dni, że wstajecie późno i robicie właściwie nic? Ja też. Nie lubie takich dni bo mam wtedy wrażenie zmarnowanego dnia. A więc...
Jak działa mój Sposób na nudę?
Próbuję sobie ustalić taki mały plan dnia. Przed wakacjami postanowiłam sobie, że w tygodniu będę wstawać o 9 a w weekendy o 10. W tygodniu po wstaniu przeznaczam sobie godzinę na poranną toaletę i śniadanie. Zwykle po obudzeniu się leżę jeszcze z 15 minut dlatego potem mam czas do 10.15. O tej godzinie zaczynam małe półgodzinne ćwiczenia. potem 15 minut odpoczywam. Około godziny 11 do 12 sprzątam pokój i wypełniam moje obowiązki domowe. Kolejna godzina to czas lenistwa. Komputer, telewizor, książka itp... Wtedy zazwyczaj zajmuję się blogiem. Godziny od 13 do 15 to czas zajęć. Jakich? To zależy od dnia. Codziennie kiedy zasypiam rozmyślam o różnych rzeczach. Teraz chwilę poświęcam chwile na wymyślenie sobie kolejnego dnia. Jaki ten dzień będzie? Np. Dzień z tańcem, dzień z fotografia itp. I układam sobie jakieś małe zajęcia. Reszta dnia wygląda różnie dlatego tego już nie opisuję. Jeśli by wam zabrakło pomysłów na te różne dni na pewno znajdziecie w internecie różne chociażby podpowiedzi.
A jeśli spotykacie się z przyjaciółmi i nie macie co robić odsyłam do mojego posta (klik).
To już tyle na dzisiaj. Lecę na "zajęcia" ;-)
Zapraszam na stronę na Facebooku (klik) oraz Sweet Pink Lovely (klik)

Komentarze

Popularne posty