Flowers Everywhere!

Hejooo!
Już dziś wróciłam z Bułgarii. I dzisiejszym tematem chcę rozpocząć serię o tegorocznych wczasach. Nie będę jednak opisywała każdego dnia od rana do wieczora... Zaczynam od chyba najlepszego miejsca w Bułgarii... Ogrody Botaniczne w Bałcziku. Krótko mówiąc pełno pięknych kwiatów.
 Te magnolie spodobały mi się najbardziej.

 A to mała "kapliczka" wśród kwiatów.
 Urzekły mnie te śliczne wzory z żywopłotu.
 Małe kaktusy...


Ale oprócz kwiatów znalazłam tam prześliczny...
...Wodospad.
Ciężko mi było wybrać zdjęcia, które dodam do tego posta ponieważ było ich pełno, ale na szczęście jakoś sobie z tym poradziłam.
To by było już na tyle jak na dzisiaj. Post... trochę krótki, ale jest! Postaram się już jutro dodać kolejny, a jeśli nie jutro to w poniedziałek.
___________________________________________________________
Uwaga! Ponieważ już wróciłam z Bułgarii teraz częściej będziecie mogli zobaczyć nowe posty. Niedługo może kolejny przepis. I na pewno kolejny post z serii "Sztuka Dekoracji". Zapraszam na stronę na Facebooka (klik) oraz na Sweet Pink Lovely (klik).

Komentarze

Popularne posty