Back to school - zapowiedź

Hej Kochani!
Dzisiaj zapowiadam, że wszem i wobec rozpoczynam moją serię Back To School. Cieszycie się? Ja bardzo.
Ale zanim coś o tym powiem to mam nową jak dla was złą wiadomość. Znowu mnie nie będzie ;c Jadę w góry z Martą ;-)
Dobra teraz czas zacząć mówić o nowej serii ;-) Dzisiejszy post będzie krótki (m.in. dlatego, że to tylko zapowiedź), ale nie tylko. Dzisiaj idę na zakupy szkolne! Nie wiem jak wy, ale ja pomimo tego, że za bardzo nie lubię się uczyć to uwielbiam przygotowywać się do szkoły. Najbardziej lubię te wszystkie rzeczy na swój własny sposób ozdabiać *.* Jakie będą posty? O tym się przekonacie... Cóż ja mogę więcej powiedzieć? Pewnie I tak już wszystko wiecie, a jeśli nie to pytania zadawajcie albo w komentarzach, albo na Facebooku.

To już wszystko! Zapraszam was na Facebooka (Klik) oraz na Sweet Pink Lovely (klik).
Papa ;*

Komentarze

Popularne posty