Back to school 3# - DIY school supplies

Pewnie wiecie już jak bardzo kocham ozdabiać różne rzeczy. A ponieważ zbliża się nowy rok szkolny pomyślałam, że zrobię swoje DIY. I właśnie dzisiaj mam dla was mnóstwo projektów. Chociaż przy robieniu ich wydawało się tego więcej. Nie jestem pewna, ale to chyba mój pierwszy post z serii DIY. Koniec tego bezsensownego paplania czas na moje "dzieła" ;D
Tablica
Będziesz potrzebować:
  • Ramkę o wymiarach 13 x 18 cm
  • Tablicę kredową samoprzylepną
Ja moją tablicę kupiłam na allegro (200 x 50 cm) za około 30 złoty z priorytetową przesyłką. Ramkę kupiłam w empiku za około 13 zł. 
To prosty, a zarazem bardzo efektowny projekt. 
Wytnij kawałek tablicy wielkości ramki i naklej na szkle z ramki ;-)
Gotowe!
Zeszyty



Wyglądają ciekawie? Już wam tłumaczę jak je zrobić.
(opisy będą w takiej kolejności jak zdjęcia)
1. Będziesz potrzebować:
- taśmę klejącą,
- zeszyt bez żadnych rysunków ( ostatnio w wielu sklepach można takie zeszyty znaleźć są specjalnie do ozdobienia ich po swojemu) 
- srebrny mazak
- kawałek tablicy samoprzylepnej 
- taśma washi tape
Naklej taśmę klejącą w kształcie takich trójkątów 
Następnie w miejscach gdzie nie ma taśmy pokoloruj srebrnym mazakiem. Odklej taśmę, przyklej kawałek tablicy, a następnie dookoła niej przyklej taśmę wasi tape.

2. Będziesz potrzebować:
- kartkę białą A4 i A5
- czarny mazak
- różową i niebieską kredkę
- kawałek czarnej kartki 
- korektor
- klej
Narysuj na białej kartce A4 dowolny wzór. Z kartki A5 wytnij niewielki kwadrat, pokoloruj go na niebiesko. Następnie przyklej dużą kartkę na zeszyt, na górze przyklej kwadrat w kolorze niebieskim, a na niego trochę mniejszy kwadrat z czarnej kartki. A na koniec na czarnej kartce korektorem napiszcie przedmiot.

3. Będziesz potrzebować:
- zeszyt bez rysunków (taki jak do pierwszego projektu),
- mazaki, 
- washi tape,
- tablica samoprzylepna
Narysuj dowolny wzór na swoim zeszycie. Następnie przyklej kawałek tablicy i dookoła przyklej taśmę washi tape. 

4. Chyba do każdego zeszytu ostatnio przyklejam kawałek tablicy, ale mam jej naprawdę dużo i muszę ją do czegoś wykorzystać. Ale ten ostatni projekt to jest zeszyt tablicowy. Cały zeszyt obkleiłam tablicą a brzeg zrobiłam taśmą washi tape.
Ołówki

Pewnie się domyślacie jak je zrobić... Okleić je taśmą washi tape i gotowe! 
Taśma washi tape to ostatnio moja ulubiona rzecz! Dlatego właśnie do wszystkiego ją ostatnio używam... Na początku miałam tylko 5 rolek, ale ostatnio sobie dokupiłam nowe.
Najbardziej mnie zadowala to, że jeden pięciopak w empiku kosztuje tylko 20 zł!
Długopis
Chyba już nawet nie muszę tłumaczyć jak to zrobiłam?

A czy wy macie swoje projekty? 
Jeśli tak to przesyłajcie zdjęcia na Facebooku (klik). Zapraszam was również na Sweet Pink Lovely (klik). 
Przepraszam was za to opóźnienie. Moje plany się trochę zmieniły, aa ten post miał być dodany wczoraj jednak podczas pisania postu wszystko nagle zgasło i nie było prądu. 

Komentarze

Popularne posty