Back to school 2# - organizacja

Hey ;-)
Wczoraj wam już trochę o organizacji powiedziałam, ale dzisiaj chcę wam przedstawić mój organizer oraz notatnik "do nauki".

Jak widać ozdobiłam mój organizer. Wcześniejsza wersja jego okładki mi się nie podobała. A jak takie coś zrobić dowiecie się już jutro. Mój planner jest podzielony na trzy części. School, blog, home. Czyli oczywiście szkoła, blog, dom. W pierwszej części (szkoła) mam rozpisany mój rozkład jazdy autobusów i pociągów ponieważ muszę do szkoły dojeżdżać. Na następnej stronie będę miała rozpisane daty sprawdzianów i kartkówek z przeróżnych lekcji i tematów. Kolejna strona jest poświęcona na mój plan lekcji ( którego jeszcze nie mam xD). Reszta stron nie jest jeszcze zapełniona, ale myślę, że w ciągu roku się to zmieni.

 Każda przegródka ma małą kieszonkę na jakieś pojedyncze kartki.

W drugiej części (blog) jak łatwo się domyślić są rzeczy wiązane z blogiem. Tzn. Statystyki wejść, statystyki obserwatorów i pomysły na posty. Zapisuję sobie tam również to różnych postów różne informacje itp. żeby później nie zapomnieć o niczym.



W trzeciej części nie zapisuję na razie nic. Bo nie mam co, ale jak będzie trzeba sobie zapisać jakąś ważną sprawę dotyczącą domu np. jak będę miała jakąś imprezę rodzinną lub coś takiego to po prostu zapiszę. Tę część plannera użyję również jako zeszyt korespondencyjny do szkoły.

O moim organizerze to chyba wszystko. A teraz czas na mój notatnik nie ma tu dużo do mówienia, a raczej pisania. Zapisuję tam sobie różne ważne informacje kiedy się uczę i w ogóle. Oczywiście zaznaczam sobie również kolorowe notatki. Zawsze na niebiesko zaznaczam sobie przedmioty, na różowo tematy i pod tematy a na żółto zwykle w ramce ważne informacje oraz takie, których nie umiem zapamiętać.
To tyle na dzisiaj. Na kolejny post zapraszam już jutro! A jeśli macie jakieś pytania pytajcie w komentarzach lub na Facebooku (klik). Oczywiście zapraszam was również na Sweet Pink Lovely (klik).

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty