Wieczór filmowy

Hejka ;-)
Dzisiaj wam opowiem o moim wczorajszym wieczorze filmowym. Chociaż dużo tu do gadania nie ma... Przyszliśmy, rozłożyliśmy wszystko i się zaczęło. W sumie trochę się zawiodłam bo na początku mała to być noc filmowa, ale nie wyszło. To oczywiście wina naszej przewodniczącej (nie chcę być zbyt wredna, ale taka jest prawda). No cóż... Trudno. Pierwszy film jaki oglądaliśmy to Johnny English.
Ten film to taki James Bond w humorystycznej wersji. Naprawdę bardzo się uśmiałam i szczerze polecam ten film.
Kolejny to iluzja.
Ja już wcześniej widziałam ten film i się w nim zakochałam. Można naprawdę wiele się nauczyć o... myśleniu? No powiedzmy. O co chodzi? Czwórka iluzjonistów poprzez los łączy się i zaczynają współpracę. Później okradają banki, a na końcu wszystko próbują naprawić. 
Oczywiście to takie bardzo ogólne opisy filmów. Nie chciałam jednak wam zniszczyć oglądania i opowiedzieć wszystkiego. 

P.S. Będę wdzięczna za komentarze.

Komentarze

  1. Nie oglądałam tych filmówjeszcze, ale fajnie opisane C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam filmów, ale na pewno obejrzę ;D Dobrze że napisałaś post <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty