Egzaminy i komers

Hejka ;-) 
Dzisiejszy post odnosi się do tego co za niedługo się odbędzie. Egzaminy. W poniedziałek mam pierwsze 3 do gimnazjum. Strasznie się stresuję, ale mam nadzieję, że się dostanę. Na moje nieszczęście, a może właśnie szczęście egzamin z rytmiki będę miała sama z powodu mojej nogi. 
W czwartek kolejne egzaminy. Z fortepianu. Dyplomy. Ich też się boję i mam nadzieję, że dobrze wyjdą bo żeby mieć pasek muszę mieć 5 z instrumentu głównego. 
Przejdźmy do ciekawszej części postu. Komers. W sumie już za miesiąc. Szkoda... ;( Tym bardziej, że oprócz mojej klasy jest jeszcze kilka osób z popołudniówki ( w sumie najbardziej jedna bo z resztą różnie bywa). Ale tu bardziej chciałam napisać o sukienkach na komers. Chyba każda z nas ma swoją wymarzoną sukienkę. Ja również. Mój ideał to koronka, krem lub pastelowy róż. To moje marzenie. Właśnie ją mam. Ale mogłaby być bardziej kremowa lub podchodząca pod pastelowy róż.
To właśnie ona.
Niestety nie mam jeszcze butów do niej. Dlatego muszę szukać. Może macie jakieś propozycje?
Oprócz tego podobają mi się też:
A jaki jest wasz ideał?

Komentarze

Popularne posty