Diy: Róża z bibuły.

Hej ;-)
Dzisiaj dzień matki więc z tej okazji pierwsze diy.
Zapomniałaś/łeś o dniu matki? Nie masz jeszcze prezentu? Chwyć za nożyczki i stwórz coś pięknego!
Przepraszam. Mam dzisiaj wyjątkową wenę twórczą ;D
Będzie nam potrzebne:
Zielona bibuła, cienki drucik ( ja mam dekoracyjny bo niestety innego nie było, ale do lepszego efektu będzie zwykły cienki), nożyczki, mocny klej i bibuła o dowolnym kolorze ( ja akurat mam czerwoną).
Co robimy?
1. Wycinamy kawałek kolorowej bibuły (ok. 10 cm)
2. Z tego wycinamy kształt takich płatków. Uwaga! kiedy wycinasz zwróć uwagę, aby "prążki" były pionowo inaczej ciężko nam będzie później zrobić cokolwiek.
3. Lekko moczymy palce i zwijamy krawędzie naszych listków. Warto tu uważać aby nie zmoczyć rąk zbyt mocno bo wtedy nam się nie uda. Kiedy już zwiniemy boki robimy małe wgłębienia.

4. Do jednej róży wystarczy nam około 8 płatków. Zwijamy je na kształt róży. Przy zwijaniu trzymamy pod wgłębieniem.

5. Zawijamy drucik tak jak jest to pokazane na obrazku.

6. Drucik obwijamy zieloną bibułą i przyklejamy.

7. Można jeszcze dorobić listek. Wtedy robimy z zielonej bibuły to samo co z płatkami naszej róży, ale mniejsze i przyklejamy.

Oto nasza róża:
(W tle moja Kolcia ;D )

Komentarze

Popularne posty