Pokaz w Sosnowcu!

Hejooo! ;-)
Właśnie wróciłam z pokazu mody w Sosnowcu. Co się tam działo? Wszystko! Ogólnie był pokaz mody, który prowadzili MACIEK MUSIAŁ i EDYTA HERBUŚ. A oprócz tego występowali tam MATEUSZ ZIÓŁKO i GRZEGORZ HYŻY!!! Niestety udało mi się załatwić jedynie autograf gitarzysty Mateusa Ziółko i pewnej pięknej modelki. No cóż trudno. Mojej koleżance się udało załatwić już w zasadzie drugie zdjęcie z Mateuszem i jego autograf. Ale może zacznijmy od początku. Przyjechałyśmy do sosnowca i nie potrafiyśmy znaleźć Plejady. W końcu doszłośmy do Plazy, ale z tamtąd około 4 km drogi. Pojechałyśmy tramwajem. Będąc już na miejscu poszłyśmy na sklepy. A potem na ten pokaz. Niestety nie byłyśmy do końca... i szkoda bo bym pewnie zdobyła więcej autografów ;( Ale trudno. epsze to co mam niż nic ;-) Potem nie zdążyłyśmy na tramwaj powrotny. Wystraszyłyśmy się, że nie zdążymy na pociąg, ale... Jechała jakaś taksówka. Pojechałyśmy nią i na szczęście zdążyłyśmy na pociąg ;P I to w zasadzie wszystko bo póżniej poprostu wróciłam do domu. 

A właśnie... nie mogłabym zapomnieć o Dniu Kobiet dlatego życzę wam wszystkim dziewczyny wszystkiego najepszego! 

W najbliższym poście spodziewajcie się zdjęć z pokazu ;-)
To tyle 
Papa ;***

Komentarze

Popularne posty