Kłos ♥♥♥

Hejooo! ;-)
Taggg... sorry że dawno nie było postu, ale już wyzdrowiałam i muszę wszystko ze szkoły nadrobić. Kto z niecierpliwością czekał na kolejny post? ;D
Dobra przejdźmy do tematu. Dzisiejszy temat to kłos. Pewnie wiecie o co chodzi...
Jak zrobić taką fryzurkę?
Potrzebujemy:
    Wsuwki do włosów










    Gumkę


































    Oraz ewentualnie jakieś ozdoby. Ja np. daję moją ulubioną kokardkę


To wszystko co potrzebujemy. Teraz jak to zrobić?
Zbieramy włosy na jedną stronę i dzielimy je na dwie części. O tak:

Do części pierwszej włóż palec, aby oddzielić kawałek włosów. 

Następnie to co oddzieliliśmy przenosimy do części 2

To samo robimy z drugiej strony. Tzn. Oddzielamy kawałek z cz. 2 i przenosimy do cz. 1 ;-)
Czynność powtarzamy do póki nam się nie skończą włosy ;D 
Zakańczamy gumeczką, z tyłu wpinamy wsuwki po to aby włosy nam z tyłu nie wypadały.
To tyle ;-)
U mnie to wyszło tak:

A jeżeli ktoś nie za bardzo rozumie moją " instrukcję" to przesyłam filmik, którym się wzoruję ;-) Tylko niestety po angielsku ;(


To tyle ;-)
Mam nadzieję, że wam się podobało
Piszcie co chcecie czytać na moim blogu
Papa ;*
P.S. Sorry, że takie słabe foty ;(

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty