Dzisiejszy dzień i to co widać odrazu

Hejooo! ;-)
Dzisiaj jak sami pewnie zauważyliście... zmiany. Tak wiem, znowu zmiany. Może trochę za często, ale ciągle szukam czegoś co mnie zaciekawi. Ale cóż...mam nadzieję, że wreszcie znajdę coś co spodoba się zarówno mi, jak i wam. Może to już ostatnia zmiana? Nie wiem... Jeszcze będę oczywiście wszystko udoskonalać. A teraz przejdźmy do drugiej części tego postu. No wiec... Dzisiejszy dzień. Dzisiaj rano pisaliśmy próbny spr. szóstoklasisty. To był taki jakby oficjalny.To znaczy chyba ogólnopolski. Mniejsza o to. Przyjechał jakiś pan... i się nie mogłam skupić bo ciągle gadał albo chodził. Potem pomimo tego, że miałam lekcje poszłam do domu. Dlaczego? Bo jestem chora ;/  To szkoda. Taka fajna pogoda, idealna do robienia fotek, a ja muszę siedzieć w domu ;( No cóż... mówi się trudno. Muszę kończyć. Wstawiłabym jakieś fotki, ale nie miałam jak ich zrobić. 
No wiec pa pa ;*
P.S. Plis piszcie o czym chcecie czytać ;-)

Komentarze

  1. Ślicznie teraz wygląda blog :)

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty